Lees meer over bellen

Onderstaand treft u de 55 gevonden artikelen met trefwoord 'bellen'.

KPN en XS4ALL verhogen tarieven per 1 juli 2021

KPN en XS4ALL hebben zojuist bekendgemaakt de tarieven voor bestaande klanten per 1 juli aan te passen. Beide providers geven als reden voor de tariefsverhoging investeringen in netwerken en diensten. Klanten die wegens de prijsverhoging kosteloos het abonnement willen opzeggen kunnen dit doen voor 1 juli 2021. Lees meer

Vast en mobiel klantvoordeel steeds populairder

Nederland telt inmiddels meer dan drie miljoen zogenoemde vast-mobiele klanten. Dit zijn consumenten die ervoor kiezen om zowel de vaste als mobiele diensten bij een en dezelfde provider af te nemen. Van alle consumenten die vaste- en mobiele abonnementen hebben, kiest nu 40 procent ervoor om die bij dezelfde provider af te sluiten voor extra klantvoordeel. Lees meer

Freedom start met goedkope telefoniedienst

De nieuwe provider Freedom Internet biedt naast internet en tv nu ook telefoniediensten aan. Hiermee kan de provider consumenten nu een volwaardig alles-in-één pakket met internet, tv en bellen leveren. Opvallend is de prijsstelling; met 9 cent per minuut is Freedom een stuk goedkoper dan de concurrentie. Lees meer

Daling tv-abonnementen maar vast-mobiel populairder

Deze week kijken we in het tweede deel over de Telecommonitor van de ACM naar de ontwikkelingen in dual-, triple- en quadplay abonnementen en de digitale en analoge televisiemarkt. De rode draad hierbij is dat steeds meer consumenten het traditionele tv-abonnement opzeggen en dat de zogenoemde vast-mobiel combinatie aan populariteit wint. Lees meer

Populariteit en gebruik vaste telefoonlijnen blijft dalen

Het aantal Nederlandse consumenten dat een vaste telefoonlijn belangrijk vindt, blijft dalen. Een trend die al in 2014 ingezet is. De meest voorkomende reden waarom consumenten nog een vaste telefoonlijn in huis hebben? Omdat de vaste telefoniedienst onderdeel uitmaakt van het internet en bellen abonnement of alles-in-1 pakket. Dat zegt ruim een kwart (26%) van de consumenten in het meest recente telefoniemarkt onderzoek van Telecompaper. Lees meer