Lees meer over overstappen

Onderstaand treft u de 26 gevonden artikelen met trefwoord 'overstappen'.

Consumenten minder tevreden met huidige provider

Consumenten zijn steeds minder goed te spreken over de dienstverlening van internet providers. Dat blijkt uit het jaarlijkse consumentenonderzoek van de Autoriteit Consument en Markt over de stand van zaken in de telecommarkt. Tijdens het onderzoek wordt onder andere gekeken naar zaken als tevredenheid met de dienstverlening, het overstapgedrag, prijsperceptie en waardering. Lees meer

Ziggo prijsverhoging per 1 juli 2021

In navolging van KPN en XS4ALL heeft ook Ziggo de prijsverhogingen per 1 juli aangekondigd. Gemiddeld komt de prijsverhoging neer op 1,43 euro per maand. De Giga abonnementen worden fors goedkoper. Bestaande klanten die te maken krijgen met een verhoging hebben tot 1 juli 2021 de tijd om het abonnement kosteloos op te zeggen. Lees meer

KPN en XS4ALL verhogen tarieven per 1 juli 2021

KPN en XS4ALL hebben zojuist bekendgemaakt de tarieven voor bestaande klanten per 1 juli aan te passen. Beide providers geven als reden voor de tariefsverhoging investeringen in netwerken en diensten. Klanten die wegens de prijsverhoging kosteloos het abonnement willen opzeggen kunnen dit doen voor 1 juli 2021. Lees meer

Glasvezel populair onder consumenten met DSL

Uit een onderzoek van Telecompaper blijkt dat vooral consumenten met DSL-internet interesse hebben om komend jaar over te stappen naar glasvezelinternet. Bij consumenten met kabelinternet is het verlangen naar glasvezel een stuk kleiner. Lees meer

Overstappers meest tevreden over KPN

Consumenten die overstappen naar een andere provider blijken het meest tevreden over KPN. Ook andere providers die gebruikmaken van KPN diensten scoren goed. Dit blijkt uit onderzoek van vergelijkingssite Breedbandwinkel.nl in juni onder 15.000 overstappers. Nu veel huishoudens tot 1 juli nog contractvrij zijn in verband met prijsverhogingen stapt Nederland massaal over. Lees meer