Lees meer over overstappen

Onderstaand treft u de 28 gevonden artikelen met trefwoord 'overstappen'.

Ziggo prijsverhoging per 1 juli 2022

In navolging van KPN heeft ook Ziggo de prijsverhogingen per 1 juli aangekondigd. Prijsvergelijker Breedbandwinkel meldt dat de prijsverhoging neerkomt op 3,50 euro per maand voor klanten met Alles-in-1 Start, oftewel 42,00 euro per jaar. Bestaande klanten die te maken krijgen met een verhoging hebben tot 1 juli 2022 de tijd om het abonnement kosteloos op te zeggen. Ziggo past ook haar Algemene Voorwaarden aan om volgend jaar te voorkomen dat klanten massaal opzeggen. Lees meer

KPN prijsverhoging per 1 juli 2022

KPN heeft zojuist bekendgemaakt de tarieven voor bestaande klanten per 1 juli op te hogen met gemiddeld 1,90 euro per maand. De provider geeft als reden voor de tariefsverhoging investeringen in kwaliteit, stabiliteit en veiligheid. Klanten die wegens de prijsverhoging kosteloos het abonnement willen opzeggen kunnen dit doen voor 1 juli 2022 meldt internetvergelijker Breedbandwinkel. Lees meer

Consumenten minder tevreden met huidige provider

Consumenten zijn steeds minder goed te spreken over de dienstverlening van internet providers. Dat blijkt uit het jaarlijkse consumentenonderzoek van de Autoriteit Consument en Markt over de stand van zaken in de telecommarkt. Tijdens het onderzoek wordt onder andere gekeken naar zaken als tevredenheid met de dienstverlening, het overstapgedrag, prijsperceptie en waardering. Lees meer

Ziggo prijsverhoging per 1 juli 2021

In navolging van KPN en XS4ALL heeft ook Ziggo de prijsverhogingen per 1 juli aangekondigd. Gemiddeld komt de prijsverhoging neer op 1,43 euro per maand. De Giga abonnementen worden fors goedkoper. Bestaande klanten die te maken krijgen met een verhoging hebben tot 1 juli 2021 de tijd om het abonnement kosteloos op te zeggen. Lees meer

KPN en XS4ALL verhogen tarieven per 1 juli 2021

KPN en XS4ALL hebben zojuist bekendgemaakt de tarieven voor bestaande klanten per 1 juli aan te passen. Beide providers geven als reden voor de tariefsverhoging investeringen in netwerken en diensten. Klanten die wegens de prijsverhoging kosteloos het abonnement willen opzeggen kunnen dit doen voor 1 juli 2021. Lees meer