Lees meer over overstappen

Onderstaand treft u de 18 gevonden artikelen met trefwoord 'overstappen'.

Miljoenen huishoudens contractvrij door prijsverhogingen

Wegens diverse tariefsverhogingen bij providers KPN, Telfort, XS4ALL, Online en Ziggo zijn ruim 5.000.000 Nederlandse huishoudens nu contractvrij met hun internet, bellen en tv abonnement. Opvallend is dat klanten die willen overstappen zelf op moeten zeggen en geen gebruik kunnen maken van de overstapservice. Lees meer

Oud e-mailadres blokkade bij overstappen

8 procent van de Nederlandse huishoudens gebruikt nog het e-mailadres van zijn provider. Hierbij zitten ook adressen van merken die al lang niet meer bestaan, zoals Het Net, Planet, @Home en Casema. Voor deze groep is het een extra drempel om over te stappen naar een andere internetprovider. Lees meer

Vodafone sluit zich aan bij overstapservice providers

Telecomprovider Vodafone heeft zich aangesloten bij de overstapservice waardoor een probleemloze overstap kan worden gegarandeerd. De overstapservice is een gratis dienst waarbij het huidige internet, bellen en tv abonnement voor de consument wordt opgezegd. Lees meer

43% Overweegt Vodafone alles-in-1 glasvezel

Van alle Nederlanders tussen 15 en 65 jaar overweegt 43% om een Vodafone 3-in-1 abonnement met glasvezel internet, digitale TV en internet bellen (alles-in-een pakket) af te gaan nemen, zodra dit wordt aangeboden. 7% van hen geeft zelfs op voorhand aan dit 'waarschijnlijk' te gaan doen. Dit blijkt uit een onderzoek van het Consumenten Panel van Telecompaper. Lees meer

Snelheid en prijs belangrijkste redenen overstap

Internetters die overstappen naar een ander type internetverbinding doen dit voornamelijk vanwege de hogere downloadsnelheid (43%) en een lagere prijs (38%). Daarnaast is een deel van de gebruikers (31%) onbekend met de snelheid van de eigen internetverbinding. Dit blijkt uit het gepubliceerde onderzoek 'Breedband en de Gebruiker' van Dialogic. Lees meer