Veelgestelde vragen

Hulp nodig? Mogelijk vind je hieronder het antwoord op je vraag.
Kijk anders bij informatie of neem contact op met onze gratis klantenservice.

Over Breedbandwinkel

  • Is ergens anders bestellen goedkoper?

    Nee, rechtstreeks bestellen bij de provider of bij een andere vergelijkingssite is nooit goedkoper. Bij Breedbandwinkel ben je door de eenmalige cashback van minimaal € 20,00 altijd goedkoper uit dan via de provider zelf. Verder bieden wij een laagste prijsgarantie.

  • Betaal ik voor jullie service?

    Nee, onze diensten zijn gratis. Wij bieden een laagste prijsgarantie en je bestelling bij ons is zelfs altijd goedkoper dan via de provider zelf door de cashback die je van ons op je rekening ontvangt.

  • Hoe kunnen jullie goedkoper zijn dan de provider zelf?

    Wij hebben altijd exclusieve aanbiedingen die goedkoper zijn dan bij de provider zelf en bij andere vergelijkingssites. Dit komt omdat wij de grootste vergelijkingssite voor internet, tv en bellen zijn en dus ook de grootste kwantumkortingen krijgen bij de providers. Deze korting rekenen wij volledig door aan onze klanten.
    U ontvangt altijd een eenmalige cashback van minimaal € 20,00, maar vaak ook meer. Verder bieden wij een laagste prijsgarantie.

  • Is hier bestellen net zo snel als bij de provider?

    Ja, al onze bestellingen worden automatisch en direct doorgestuurd naar de provider. Optioneel kun je bij ons zelfs kiezen voor 'Binnen één dag online'. Daarnaast profiteer je bij ons van gratis extra services, zoals de internetgarantie en een cashback op je rekening.
    De totale oplevering van een bestelling of overstap duurt meestal twee tot vier weken, deze levertijd verschilt per provider. Wanneer je kiest voor versnelde levering sla je de wettelijke bedenktijd van 14 dagen over, dit is niet bij alle providers mogelijk.

  • Is Breedbandwinkel compleet, objectief, veilig en up-to-date?

    Breedbandwinkel is meerdere keren in onafhankelijk onderzoek verkozen tot beste provider vergelijkingssite van Nederland. We zijn de grootste provider vergelijkingssite van Nederland en hebben ruim 20 jaar ervaring.

    • Compleet

      Breedbandwinkel heeft met totaal 721 abonnementen het meest complete aanbod van de tien grootste landelijke providers. Van al deze abonnementen bieden wij de meest uitgebreide specificaties. Inclusief gegevens die je op de website van de provider zelf niet kunt vinden.
    • Objectief

      Een transparante, eerlijke en dus objectieve weergave is de kracht van een goede vergelijkingssite. Breedbandwinkel is een onafhankelijk bedrijf en bij ons staat altijd het goedkoopste abonnement bovenaan. Dit zijn de totale abonnementskosten per jaar, inclusief eventuele eenmalige kosten van de provider en min eventuele kortingen. Uiteraard geven wij ook alle overige informatie zo compleet en objectief mogelijk weer.
    • Veilig

      Wij zijn de enige in onze branche met het landelijk gerenommeerde Thuiswinkel Waarborg keurmerk, dat garandeert dat onze website veilig en betrouwbaar is. Bovendien maken wij voor de gehele website gebruik van een versleutelde en beveiligde verbinding (EV-SSL, uitgebreid gevalideerd SSL-certificaat).
    • Up-to-date

      De aanbiedingen op onze website worden dagelijks bijgewerkt. Mocht er per ongeluk toch iets veranderd zijn in je nadeel, dan compenseren wij zonder problemen het prijsverschil. Lees hier meer informatie over onze laagste prijsgarantie.
  • Hoe gaan jullie om met mijn persoonlijke gegevens en privacy?

    De persoonlijke gegevens uit het bestelformulier gebruiken wij niet voor reclame en verkopen wij niet door aan derden. Verder houden wij ons natuurlijk aan de wettelijke privacy bepalingen. Lees hier meer over ons privacybeleid. Daarnaast dragen wij als enige in de branche het Thuiswinkel Waarborg Keurmerk en maken wij gebruik van versleutelde en beveiligde verbindingen die garanderen dat onze website ook veilig is.

  • Hoe komt Breedbandwinkel aan haar inkomsten?

    Als je bestelt via deze website krijgen wij van de betreffende provider een eenmalige vergoeding.
    Van deze inkomsten betalen wij onder andere onze gratis telefonische klantenservice en medewerkers die dagelijks de website onderhouden. Een ander deel vind je terug in extra kortingen en acties die wij voeren. Zo ontvang je via ons altijd minimaal € 20,00 cashback op de laagste prijs. Hierdoor is bestellen via Breedbandwinkel dus altijd gegarandeerd goedkoper dan via de provider.
    Breedbandwinkel is volledig onafhankelijk en objectief. Het feit dat wij vergoedingen ontvangen heeft geen enkele invloed op de abonnementsweergave of -sortering die wij toepassen.

Staat je vraag over Breedbandwinkel hier niet tussen? Neem dan contact op met onze gratis klantenservice.

Postcodecheck en vergelijken

  • Hoe werkt jullie postcodecheck?

    Om te controleren welke abonnementen op jouw adres leverbaar zijn kun je je postcode en huisnummer invoeren in onze postcodecheck. Vervolgens wordt bij alle netwerken en providers die bij ons zijn aangesloten je adres op 'dekking' gecontroleerd, dit kan maximaal 15 seconden duren.
    Vervolgens word je automatisch doorgestuurd naar het vergelijk waar de gevonden abonnementen op overzichtelijke wijze worden gepresenteerd.

  • Wat is het goedkoopste abonnement?

    Het goedkoopste abonnement van dit moment op jouw adres vind je via onze postcodecheck. Het zoekresultaat staat standaard gesorteerd op goedkoopste jaarprijs. Deze bestaat uit het totaal van alle maandkosten plus eventuele eenmalige kosten en min eventuele kortingen. Lees hier meer over onze laagste prijsgarantie.

  • Wat is het beste abonnement?

    U zou kunnen zeggen dat het abonnement met de beste prijs-kwaliteit verhouding het beste is. Welke provider of welk abonnement voor ú de beste keuze is, hangt echter af van je persoonlijke situatie (wensen, gezinssamenstelling, budget, etc.). De ene persoon is blij met het allergoedkoopste of snelste abonnement en de ander met de beste interactieve tv toepassingen. Voor de beste keuze raden wij je aan om gebruik te maken van onze handige mogelijkheden voor filteren, sorteren, specificeren, vergelijken en bestellen.

  • Hoe kan ik het best blijvend besparen op mijn jaarkosten?

    Vooral alles-in-één pakketten met internet, vast bellen en tv samen zijn relatief goedkoop. Het kan echter zijn dat je abonnement alleen het eerste jaar goedkoop is vanwege een welkomstkorting. Na (normaal gesproken) een jaar kun je echter weer overstappen naar een ander abonnement of naar een andere provider die op dat moment nog meer waar biedt voor je geld. Overstappen is besparen! Wij raden je dus aan om na de minimale contractstermijn opnieuw de postcodecheck uit te voeren.

  • Waarom vind ik mijn gewenste abonnement niet via de postcodecheck?

    Breedbandwinkel heeft het meest complete aanbod van alle vergelijkingssites en biedt abonnementen van alle landelijke providers. Omdat er echter gebruik wordt gemaakt van verschillende netwerken, kan het zijn dat bepaalde providers hun diensten niet op jouw adres aanbieden. Ook kan het zijn dat bepaalde supersnelle abonnementen nog niet worden aangeboden, omdat het netwerk en de bekabeling in je wijk hier nog niet klaar voor is.

  • Is de aangegeven snelheid gegarandeerd?

    Nee, providers praten altijd over een maximaal haalbare snelheid en dit heeft een technische reden. Eventueel snelheidverlies kan namelijk veroorzaakt worden door zowel externe factoren (bij ADSL en VDSL bijvoorbeeld de afstand tot de wijkcentrale) als door interne factoren (bijvoorbeeld de snelheid van je modem/router of bekabeling). In de praktijk is de geleverde snelheid bij kabel- en glasvezelinternet het hoogst.

  • Met welk abonnement ben ik nu echt klaar voor de toekomst?

    Mensen die niet iedere paar jaar willen overstappen naar een ander abonnement, zijn qua gebruiksmogelijkheden het best af met een pakket met minimaal 100 Mb internet. Daarbij zijn kabel (Ziggo) en glasvezel momenteel erg snel en zullen qua snelheid verder blijven groeien. VDSL biedt echter ook snelheden tot 200 Mb per seconde op bepaalde adressen, waarbij je onbezorgd kunt genieten van 4K TV en interactieve toepassingen.

Staat je vraag over de postcodecheck en het vergelijken hier niet tussen? Neem dan contact op met onze gratis klantenservice.

Bestellen en overstappen

  • Hoe verloopt het bestellen via jullie website?

    Je kunt je favoriete abonnement snel en veilig via onze website bestellen door op de knop 'Opties & Bestel' te klikken. Via ons bestelformulier kun je al je gegevens, wensen en opmerkingen doorgeven. Vervolgens ontvang je ter controle van ons een bevestigingsmail. Je bestelling wordt direct na controle automatisch doorgestuurd naar je nieuwe provider. Mochten er zich problemen voordoen bij aanmelding, dan nemen wij uiteraard direct contact met je op.
    Vervolgens ontvang je binnen een aantal dagen de bevestiging van je nieuwe provider met hierin alle informatie over de oplevering van het abonnement, zoals de verwachte opleverdatum en wanneer je het doe-het-zelf installatiepakket kunt verwachten. Als je hebt gekozen voor een monteur installatie, dan neemt je provider contact met je op voor het maken van een installatie afspraak.

  • Hoe werkt overstappen, opzeggen en jullie gratis overstapservice?

    De Breedbandwinkel overstapservice neemt je alle rompslomp rond het overstappen uit handen en zorgt ervoor dat je tussentijds niet zonder internet, bellen of tv komt te zitten. Je leest alles over deze gratis dienst op de overstappen pagina.

  • Hoe lang duurt een bestelling of overstap?

    De gemiddelde totale levertijd bij bestellen of overstappen varieert tussen één en vier weken. De gemiddelde levertijd van een specifiek abonnement kun je terugvinden in de specificaties van de abonnementen of bekijk het overzicht met de gemiddelde levertijd per provider. Heb je ná het ontvangen van de bevestiging van je nieuwe provider nog vragen, bijvoorbeeld over de opleverdatum of de status van je bestelling? Neem dan contact op met de provider. Klik hier voor de contactgegevens van alle providers.

  • Wat is de status van mijn bestelling?

    Je bestelling wordt automatisch en direct doorgestuurd naar de provider. De totale oplevering van een bestelling of overstap duurt meestal twee tot vier weken.
    Van je provider ontvang je een bevestiging met hierin alle informatie over de oplevering van je abonnement, zoals de verwachte opleverdatum en wanneer je het installatiepakket kunt verwachten.
    Heb je ná het ontvangen van de bevestiging van je nieuwe provider nog vragen? Neem dan contact op met de provider. Klik hier voor de contactgegevens van alle providers.

  • Ga ik nu een contract aan met de provider of met Breedbandwinkel?

    Door je bestelling op onze vergelijkingssite sluit je een contract af met je nieuwe provider en van deze aanbieder ontvang je ook de factuur. Breedbandwinkel levert alleen de service voor het gratis vergelijken en snel en veilig bestellen. Hierbij bieden wij een laagste prijsgarantie.

  • Wat moet ik doen als ik ga verhuizen?

    Of je huidige abonnement ook op je nieuwe adres leverbaar is, kun je controleren via onze postcodecheck. Een eventuele verhuizing kun je dan rechtstreeks regelen via je provider (vaak rekent deze hier wel administratiekosten voor).
    Providers bieden echter steeds meer waar voor je geld en de aanbiedingen volgen elkaar in snel tempo op. Daarom raden wij je aan om toch altijd even te vergelijken of er inmiddels geen beter of goedkoper abonnement beschikbaar is. Overstappen is besparen! Via ons bestelformulier kun je aangeven dát en wanneer je gaat verhuizen.

  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

    Ja, als consument kun je de bestelling tot 14 dagen na aanvraag kosteloos en zonder reden via ons annuleren. Heb je achteraf nog vragen over het bestelde abonnement? Neem dan contact op met onze gratis klantenservice.
    Voor zakelijke abonnementen of wanneer je hebt gekozen voor versnelde levering gelden afwijkende termijnen, de exacte bedenktijd vind je terug in de specificaties van de abonnementen en bevestiging van je bestelling.

Staat je vraag over bestellen en overstappen hier niet tussen? Neem dan contact op met onze gratis klantenservice.

Cashback

  • Hoe ontvang ik de cashback?

    Voor ontvangst van de cashback dien je dit formulier in te vullen binnen vier weken nadat je abonnement is opgeleverd. Je wordt hieraan herinnerd in de bevestiging die je van ons ontvangt.
    Hierna controleren wij bij de provider of het abonnement is opgeleverd en je eerste factuur is betaald. Vervolgens ontvang je de cashback binnen acht tot tien weken op je rekening nadat wij dit van de provider hebben ontvangen.

  • Wanneer ontvang ik de cashback?

    Na aanvraag van de cashback duurt het doorgaans acht tot tien weken voordat de provider ons heeft bevestigd dat je abonnement daadwerkelijk actief is. Wanneer wij de cashback van de provider hebben ontvangen, maken wij dit direct aan je over op het rekeningnummer dat je hebt opgegeven tijdens je bestelling.

  • Waarom moet ik de cashback aanvragen?

    Om misbruik te voorkomen moet de cashback door jouzelf worden aangevraagd nadat het abonnement is aangesloten. Vervolgens wordt bij de provider gecontroleerd of het abonnement niet is geannuleerd, daadwerkelijk is opgeleverd en de eerste factuur is betaald. Na akkoord en betaling van de provider, maken wij dit direct aan je over op het rekeningnummer dat je hebt opgegeven tijdens je bestelling.

Staat je vraag over de cashback hier niet tussen? Neem dan contact op met onze gratis klantenservice.

Internet

  • Welke verbinding moet ik kiezen (ADSL/VDSL, kabel of glasvezel)?

    Wat voor jou het beste abonnement is, hangt af van je persoonlijk gebruik, je wensen, gezinssituatie en natuurlijk jouw budget. In een klein huishouden waarin alleen af en toe de e-mail wordt gelezen of wat internetsites worden bekeken, is een instapabonnement van 30 Mb internet voldoende. Wil je echter met 4 gezinsleden gelijktijdig ongestoord videobellen, downloaden en online gamen? Dan is een VDSL, kabel of glasvezel abonnement vanaf minimaal 100 Mb beter geschikt. Verdere bijzonderheden van de verschillende internetverbindingen zijn:

    • Maximale snelheid

      De maximale snelheden per type verbinding zijn: VDSL 200 Mb (met pairbonding) en kabel plus glasvezel tot 1.000 Mb. De maximale snelheid en het soort breedbandverbinding die je kunt bestellen, hangt af van jouw adres en zie je direct nadat je de postcodecheck hebt gedaan.
    • Snelheidsverlies bij VDSL

      Bij VDSL internet kun je vanwege snelheidsverlies beter niet meer dan 2 kilometer van de wijkcentrale wonen. Hoe dichter je bij de wijkcentrale woont, hoe sneller de verbinding zal zijn.
    • VDSL snelheidsverlies tijdens tv kijken

      Bij VDSL wordt de internetsnelheid lager als je op dat moment interactieve tv aan hebt staan, omdat de snelheid van het signaal wordt gedeeld. Hierdoor is voor interactieve tv een internetsnelheid van minimaal 50 Mb aan te raden. Bij kabel en glasvezel is dit niet het geval.
    • Uploadsnelheid

      Alleen bij glasvezel is de upload- even snel als de downloadsnelheid. Dit is handig voor gebruikers die regelmatig snel grote bestanden willen versturen of uploaden.

    Tip: Je kunt het resultaat uit de postcodecheck ook sorteren op snelheid door op het woord 'Snelheid' bovenaan de kolom te klikken.

  • Hoe werkt het installeren van internet?

    Het installeren van internet is heel eenvoudig en duurt ongeveer 10 minuten. In het doe-het-zelf installatiepakket ontvang je altijd een uitgebreide en heldere handleiding over hoe je het modem moet aansluiten op het internet. In het installatiepakket zitten ook alle benodigde kabels.
    Een aantal providers bieden een installatiegarantie. Dit betekent dat er alsnog een monteur langskomt als de installatie niet mocht lukken en de provider je telefonisch niet verder kan helpen.
    Kies je voor een monteur installatie? Dan neemt je provider contact met je op voor het maken van een afspraak. Vaak zijn hier wel extra kosten aan verbonden. Via de filters na de postcodecheck kun je eventueel kiezen voor een 'gratis monteur installatie'.

  • Wat moet ik doen bij vragen over modems of routers?

    Hieronder vind je de meest gestelde vragen over modems en routers:

    • Het verschil tussen modems en routers

      Een modem is het apparaat dat op het internet wordt aangesloten. Een router is het apparaat dat het signaal - eventueel draadloos - verdeelt naar verschillende computers of netwerkapparaten. Het apparaat dat je van de provider ontvangt is vaak een modem met ingebouwde router functionaliteit. Is dit niet het geval, dan kun je om het internetsignaal te verdelen naar verschillende apparaten zelf een router kopen en aansluiten op het ontvangen modem.
    • Ander of oud modem gebruiken

      Soms is het technisch mogelijk om een ander of oud modem te gebruiken. Providers raden echter altijd aan om hun standaard (gratis) modem te gebruiken. Zo kunnen zij je het best helpen als er problemen zijn. Daarnaast biedt de provider soms tegen meerprijs nog betere of snellere modems.
    • Vergroten van bereik

      Het standaard bereik van een draadloos Wifi modem bedraagt ongeveer 50 meter, afhankelijk van het aantal muren en de isolatie van het huis. Voor het vergroten van het Wifi bereik of hogere snelheid op bijvoorbeeld een slaapkamer kun je eventueel een speciale 'repeater' aanschaffen die het draadloos signaal opvangt en weer verder stuurt.

    Voor verdere technische vragen over modems en routers verwijzen wij je graag naar onze deskundige klantenservice.

  • Wat moet ik doen bij twijfel over mijn huidige internetsnelheid?

    Je kunt je huidige internetsnelheid binnen een paar tellen meten via een snelheidstest. Let op dat je deze test bedraad en direct aan het modem uitvoert. Alleen dan meet je de werkelijke internetsnelheid van jouw verbinding.

Staat je vraag over internet hier niet tussen? Neem dan contact op met onze gratis klantenservice.

Bellen

  • Hoe zit het met mijn huidige telefoonummer(s) en telefoon(s)?

    • Nummerbehoud

      Je kunt je huidige telefoonnummer behouden en dit is bijna altijd gratis. Je kunt de wens 'gratis nummerbehoud' aangeven in de uitgebreide filters bij je resultaat uit de postcodecheck. Je huidige telefoonnummer geeft je aan ons door via het bestelformulier. Als je kiest voor een tweede telefoonlijn binnen één abonnement, dan kun je ook een tweede telefoonnummer meenemen. Meestal zijn aan deze extra service wel kosten verbonden, dit vind je terug in de specificaties van de abonnementen. Als je geen bestaand telefoonnummer wilt meenemen, dan wordt er automatisch een nieuw nummer voor je aangevraagd. Dit telefoonnummer staat vermeld in de bevestiging van de provider.
    • Huidige telefoon

      Vrijwel alle telefoons zijn te gebruiken in combinatie met vast internet bellen. Uitzonderingen hierop zijn alle digitale ISDN-telefoons en telefoons met nog een ouderwets 'pulse'-signaal. Dit laatste type telefoon is vaak wel via een knop op het apparaat om te zetten naar het benodigde 'tone'-signaal.
  • Wat is de gesprekskwaliteit van vast bellen via internet?

    Tegenwoordig is de gesprekskwaliteit van vast bellen via internet even goed als bij bellen via de ouderwetse vaste KPN telefoonlijn. Vast internet bellen is stukken goedkoper en je kunt extra kosten besparen door je vaste telefoonlijn van KPN op te zeggen.

Staat je vraag over bellen hier niet tussen? Neem dan contact op met onze gratis klantenservice.

Tv

  • Wat is het verschil tussen interactieve tv, Digitenne en satelliet tv?

    Alle vormen van digitale televisie zorgen voor een betere beeld- en geluidskwaliteit (vrij van ruis en trillingen) ten opzichte van analoge tv.
    Interactieve TV is qua gebruiksgemak de meest luxe vorm van digitale televisie door zijn interactieve toepassingen (Video on Demand, Programma Gemist, etc.), HDTV en extra zenderpakketten.
    DVB-T (zoals Digitenne) werkt via een ether (draadloos) signaal en een kleine, losse tv-antenne naast de televisie. Het is goedkoop, maar biedt geen extra zenderpakketten (alleen Eredivisie Live), geen HDTV en geen interactieve toepassingen.
    Satelliet TV van CanalDigitaal werkt via de Astra satelliet en een schotelantenne. Satelliet televisie biedt de meeste zenders en zenderpakketten plus HDTV, maar geen interactieve toepassingen.

  • Wat is HDTV en wat heb ik nodig voor HD tv kijken?

    HDTV (High Definition televisie) is tv kijken met een superscherpe beeld- en geluidskwaliteit, tot wel vijf keer scherper dan analoge tv. Daarnaast heeft HDTV meer kleurdiepte en verlopen de bewegingen vloeiender.
    Voor HDTV heb je een HD-Ready toestel (een moderne LCD, LED of Plasma flatscreen) nodig met HDMI-ingang. De tv wordt met een HDMI-kabel aangesloten op een HD-ontvanger (HD-receiver/HD-decoder) of een HD-recorder. Ook is het mogelijk om qua installatie te kiezen voor de CI+ insteekkaart voor in je tv-toestel.

  • Wat is het verschil tussen een ontvanger, decoder, recorder en CI+?

    • Recorder

      Een digitale harddisk recorder (digitale video recorder/DVR/PVR) heb je nodig als je programma's wilt kunnen opnemen, live pauzeren en terugspoelen. Het apparaat werkt via een aparte afstandsbediening, maar je kunt ook een universele afstandsbediening gebruiken.
      Providers zoals KPN, Ziggo en Odido bieden ook een online dienst aan ter vervanging van de recorder. Hierbij kun je programma's opnemen via het netwerk, zodat je deze op iedere TV, computer, laptop of tablet kunt afspelen.
    • CI+ module (insteekkaart)

      Hecht je geen waarde aan de bovenstaande toepassingen en heb je een televisietoestel dat CI+ gecertificeerd is? Dan kun je ook kiezen voor de CI+ module. Dit apparaatje schuif je (al dan niet samen met de smart-card van je provider) achterin de TV en je maakt verder gewoon gebruik van je normale afstandsbediening. Veel moderne LCD-, LED- en Plasma tv's zijn standaard CI+ Ready.
    • Ontvanger (receiver / decoder)

      Als je geen recorder wil aanschaffen en je tv-toestel is niet geschikt voor de CI+ module, dan kun je een gewone digitale televisie ontvanger (receiver / decoder) aanschaffen. Het apparaat werkt via een aparte afstandsbediening, maar je kunt ook een universele afstandsbediening gebruiken.
  • Hoe kan ik zelf digitale televisie installeren?

    • Zelf interactieve tv installeren (via ADSL, VDSL, kabel of glasvezel)

      Via het doe-het-zelf pakket van de provider kun je interactieve tv gemakkelijk zelf installeren via de bijgeleverde handleiding. Je recorder of ontvanger sluit je met de bijgeleverde kabels aan op je televisie en op je internetmodem, router of kabelaansluiting.
      Bij een CI+ module die je achter in je tv klikt, sluit je de tv rechtstreeks via de kabel aan op het modem.
    • Zelf DVB-T (Digitenne tv) installeren

      Via het doe-het-zelf pakket van de provider kun je Digitenne tv gemakkelijk zelf installeren via de bijgeleverde handleiding. De recorder of ontvanger sluit je met de bijgeleverde kabels aan op je televisie en de bijgeleverde digitale televisie-antenne. Als het signaal voor de ether ontvangst binnenshuis niet goed genoeg is, kun je eventueel nog een extra buitenantenne installeren. Bij een CI+ module die je achter in een CI+ gecertificeerd toestel klikt, sluit je de tv rechtstreeks via de kabel op de antenne aan.
      Let op: DVB-T (Digitenne) biedt geen interactieve tv toepassingen, HDTV of extra zenderpakketten.

    Als je digitale televisie en/of internet niet zelf wil installeren, kun je in sommige gevallen kiezen voor een gratis of betaalde monteur installatie. De voorkeur 'Gratis monteur installatie' kun je aangeven in de filters van je zoekresultaat.

  • Kan ik een extra tv aansluiten?

    Voor het aansluiten van meerdere tv's bij Interactieve tv bestel je meestal een extra ontvanger nodig (met een bepaald maximum per abonnement).
    De kabel providers (Ziggo) en een aantal glasvezelaanbieders sturen overigens ook nog een ouderwets analoog signaal mee (basiszenders), speciaal voor de tweede of derde tv.

    Zie voor meer informatie over extra tv's aansluiten de specificatiepagina van het betreffende abonnement.

Staat je vraag over tv hier niet tussen? Neem dan contact op met onze gratis klantenservice.