Annuleren

Annulering van de bestelling is mogelijk in de eerste 14 dagen na aanvraag. Ook wanneer je tijdens de bestelling kiest voor latere oplevering van het abonnement gaat de bedenktijd van 14 dagen direct in.

Wanneer je binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen annuleert en diensten al zijn geleverd of wanneer je annuleert en tijdens de bestelling aan hebt gegeven af te willen zien van de wettelijke bedenktijd brengt de provider kosten in rekening. Dit bestaat uit gedeeltelijke abonnementskosten, de kosten voor het aansluiten van de lijn en eventuele gemaakte verbruikskosten, zoals bijvoorbeeld Video On Demand- of gesprekskosten. Overige reeds geïncasseerde kosten ontvang je binnen 14 dagen na ontvangst van de herroepingsmededeling terug op je rekening.
De eventueel reeds geleverde apparatuur dient geretourneerd te worden aan de provider, hierover ontvang je na annulering meer informatie.

Je kunt de bestelling annuleren door gebruik te maken van het annuleringsformulier, een e-mail te sturen naar klantenservice@breedbandwinkel.nl onder vermelding van je bestelnummer of gebruik te maken van het herroepingsformulier. Wij annuleren vervolgens de bestelling en bevestigen je dit per e-mail.

Voor zakelijke abonnementen gelden afwijkende termijnen, de exacte annuleringstermijn vind je in de bevestiging van de bestelling.

De annulering is ontvangen en zal zo spoedig mogelijk door een van onze medewerkers in behandeling worden genomen.
Let op dat het abonnement pas werkelijk is geannuleerd wanneer je van ons een bevestiging hebt ontvangen.