Installatiegarantie
Bij een aantal abonnementen komt een monteur het pakket voor u installeren. Wanneer dit niet het geval is en u niet direct een monteur bestelt, ontvangt u een doe-het-zelf pakket met duidelijke handleiding.
U kunt met behulp van deze handleiding stap-voor-stap de installatie en activatie van uw abonnement zelf regelen. Vaak zijn er ook instructievideo's beschikbaar die u op een heldere manier uitleggen wat u moet doen.
Breedbandwinkel geeft u de garantie dat uw pakket juist wordt geïnstalleerd: door uzelf, met hulp van de klantenservice van de provider of als dat niet lukt door een monteur op onze kosten.
-
1
Zelf installeren
Wanneer u niet direct kiest voor een monteurinstallatie ontvangt u het doe-het-zelf pakket van de betreffende provider. In dit pakket zit al het benodigde aansluitmateriaal en een duidelijke handleiding met stap-voor-stap instructies. Bezoek ook eens de website van de provider, hier vindt u vaak instructievideo's.
-
2
Telefonische ondersteuning
Lukt het niet om via de handleiding het doe-het-zelf pakket te installeren? Neem dan contact op met de telefonische klantenservice van uw nieuwe provider. Zij helpen u graag om stap-voor-stap samen de installatie te doorlopen en kunnen direct controleren of alles naar behoren werkt.
-
3
Afspraak maken met monteur
Lukt het niet zelf of met behulp van de klantenservice om het doe-het-zelf pakket te installeren? Dan kunt u via de provider een afspraak met een monteur maken om de installatie succesvol af te laten ronden.
-
4
Installatiegarantie
Wanneer uw abonnement door de monteur is geinstalleerd stuurt u ons een kopie van de factuur, waarna wij de kosten voor de monteur aan u binnen 4 weken vergoeden.
Eventueel meerwerk zoals het weg laten werken van kabels of het boren van gaten valt niet binnen de installatiegarantie en zijn voor eigen rekening.