Gratis overstapservice

Onze gratis overstapservice neemt u alle rompslomp rond het overstappen uit handen en zorgt ervoor dat u tussentijds niet zonder abonnement komt te zitten. Deze service geldt voor overstappen tussen de volgende aanbieders: KPN, Tele2, Telfort, Online, Vodafone, XS4ALL en Ziggo. Voor alle andere aanbieders geldt dat u natuurlijk ook via onze vergelijkingssite kunt bestellen, maar dat u dan zelf uw huidige abonnement moet opzeggen.


Persoonlijk overstapadvies

Twijfelt u of het verstandig is om nu over te stappen naar een andere aanbieder of heeft u andere vragen? Neem dan gerust contact op met onze gratis klantenservice, wij zijn u graag van dienst om u verder te helpen.

Bel gratis 0800 - 0160

Morgen open vanaf 09:00 uur of laat u terugbellen.

  • 1

    Controleer uw huidige abonnement

    Controleer wanneer uw huidige abonnement afloopt voordat u gaat overstappen. Als uw minimale contractduur nog niet is afgelopen, dan kunt u tijdens uw bestelling aangeven dat u het nieuwe abonnement wilt laten ingaan op de laatste dag van uw huidige abonnement.

  • 2

    Bestel uw nieuwe abonnement

    Bestel via onze postcodecheck het abonnement van uw keuze en geef in ons bestelformulier aan dat u wilt overstappen. Als u uw huidige contractnummer even niet bij de hand heeft, dan kunt u dit nummer tot 7 dagen na uw bestelling alsnog aan ons doorgeven.

    Een ogenblik geduld a.u.b.

  • 3

    Bevestigingsbrief nieuwe aanbieder

    Binnen enkele dagen ontvangt u een bevestigingsbrief van uw nieuwe aanbieder. In deze brief staat onder andere de verwachte opleverdatum van uw nieuwe abonnement. Een totale overstap neemt gemiddeld 4 weken in beslag.

  • 4

    Opzegging huidige abonnement

    Wanneer u overstapt van én naar KPN, Tele2, Telfort, Online, Vodafone, XS4ALL en Ziggo wordt uw huidige abonnement door onze overstapservice automatisch opgezegd.
    Heeft u nu een abonnement bij een andere aanbieder, dan dient u het huidige abonnement na ontvangst van de bevestigingsbrief van uw nieuwe aanbieder zelf op te zeggen.

    Let op: De overstapservice geldt niet voor losse televisiediensten zoals het standaard tv-abonnement van Ziggo of Digitenne, deze dient u altijd zelf op te zeggen. Alleen wanneer het tv-abonnement onderdeel uitmaakt van uw huidige internet-pakket wordt dit abonnement automatisch opgezegd.
    Ook wanneer u overstapt van of naar een glasvezel- of zakelijk abonnement dient u het bestaande abonnement zelf op te zeggen. Indien u geen gebruik maakt van de overstapservice, zeg dan pas op nadat u een bevestiging van uw nieuwe provider heeft ontvangen met daarin de opleverdatum. Zo weet u precies per welke datum u uw huidige televisie- of glasvezelabonnement op kunt zeggen.

  • 5

    Installatie

    Voordat het werkelijke overstappen plaatsvindt, ontvangt u het doe-het-zelf installatiepakket inclusief handleiding. Heeft u gekozen voor een monteurinstallatie? Dan wordt u zo snel mogelijk gebeld voor een installatie afspraak.