Veel klanten van KPN en XS4ALL hebben sinds afgelopen lente last gehad van traag werkende tv-ontvangers. Na diverse pogingen is KPN er nu in geslaagd de problemen eindelijk op te lossen. Begin januari werd gestart met de uitrol van de definitieve oplossing, een nieuwe firmware update. De provider meldt nu dat alle onwillige decoders geüpdatet zijn. Lees meer
Wanneer de internetverbinding thuis hapert, ergert ruim 75 procent van de Nederlanders zich hieraan. Maar liefst 13 procent zegt dat dit een dagelijks terugkerend probleem is. Daar tegenover staat dat 45 procent dit probleem nooit ervaart. Dit blijkt uit een onderzoek onder ruim 1.000 Nederlanders van Multiscope in opdracht van Reggefiber. Lees meer
Als het aan de Tweede Kamer ligt dan krijgen klanten die last hebben van een mobiele telefoon- of internetstoring na 4 uur al een compensatie in plaats van de voorgestelde 12 uur . Lees meer
Internet- en telecomproviders moeten klanten gaan compenseren na een storing, mits die storing langer dan twaalf uur duurt. De hoogte van de vergoeding hangt samen met het abonnementsgeld dat de gebruiker betaalt en de duur van de storing. Deze regeling zal binnenkort door het kabinet worden opgenomen in een wetsvoorstel tot wijziging van de Telecommunicatiewet. Lees meer