Het 10.000 leden tellende gebruikerspanel van de Consumentenbond heeft XS4ALL wederom verkozen tot beste alles-in-1 provider van Nederland. Het inmiddels volledig geïntegreerde KPN-merk moet die eerste plek wel delen met DELTA Kabel in Zeeland. Beide providers scoren een 8.2. Lees meer
KPN introduceert vandaag haar nieuwe portfolio, genaamd 'Hussel'. Een nieuwe manier om KPN abonnementen samen te stellen, met nieuwe voordelen. Met KPN Hussel bepaalt de klant zelf wat wel en niet nodig is. Bovendien is dit maandelijks aan te passen, omhoog én naar beneden. Lees meer
Vanaf augustus wordt voor alle diensten die KPN onder eigen merknaam aan de consument levert, de klantenservice 24 uur per dag gratis bereikbaar. KPN maakte dit onlangs tijdens een interne bijeenkomst gehouden voor KPN-medewerkers bekend. Lees meer
Uit onderzoek van het ministerie van Economische Zaken, landbouw en innovatie blijkt dat internet, TV en telefonie provider Tele2 zijn klanten het kortst laat wachten. Tele2 eindigde samen met T-Mobile en Vodafone op een gedeelde tweede plek met een 7,1 rapportcijfer voor de totale tevredenheid over de klantenservice. Lees meer
Alice heeft de best bereikbare klantenservice van alle internetaanbieders in Nederland. Dat blijkt uit het jaarlijkse bereikbaarheidsonderzoek van Stichting ITO. Lees meer