Twijfel je tussen KPN en Odido? Dan ben je niet de enige. Beide providers hebben landelijke dekking, bieden internet, televisie en vast bellen aan en passen jaarlijks prijsverhogingen toe. Toch zijn er verschillen in netwerk, snelheid, tv-aanbod en service. Tijd om ze naast elkaar te leggen. Welke provider past het beste bij jouw situatie? Lees meer
Ziggo heeft de Wifi Garantie geïntroduceerd. Met deze nieuwe service garandeert de provider dat klanten overal in hun huis kunnen rekenen op betrouwbare wifi. Dit is mogelijk door het aanbieden van gratis wifi-versterkers, 24/7 klantenservice en een gratis monteur wanneer nodig. Lees meer
Het 10.000 leden tellende gebruikerspanel van de Consumentenbond heeft XS4ALL wederom verkozen tot beste alles-in-1 provider van Nederland. Het inmiddels volledig geïntegreerde KPN-merk moet die eerste plek wel delen met DELTA Kabel in Zeeland. Beide providers scoren een 8.2. Lees meer
KPN introduceert vandaag haar nieuwe portfolio, genaamd 'Hussel'. Een nieuwe manier om KPN abonnementen samen te stellen, met nieuwe voordelen. Met KPN Hussel bepaalt de klant zelf wat wel en niet nodig is. Bovendien is dit maandelijks aan te passen, omhoog én naar beneden. Lees meer
Vanaf augustus wordt voor alle diensten die KPN onder eigen merknaam aan de consument levert, de klantenservice 24 uur per dag gratis bereikbaar. KPN maakte dit onlangs tijdens een interne bijeenkomst gehouden voor KPN-medewerkers bekend. Lees meer