Online.nl contract opzeggen

Wanneer u zeker weet dat u uw contract kunt opzeggen en contractvrij bent, dan kan dat op verschillende manieren bij Online.nl.

U kunt uiteraard per brief opzeggen. Wij raden altijd aan om deze brief aangetekend te versturen, zodat u altijd aan kunt tonen dat u de opzeggingsbrief heeft verstuurd.

U kunt bij Online.nl ook telefonisch opzeggen, via 0900-9515 (50 cent per gesprek).

Wanneer u wilt overstappen naar een nieuwe internet provider hoeft u in principe niet zelf uw Online.nl abonnement op te zeggen. De nieuwe provider kan samen met Online.nl uw oude abonnement stopzetten. Het enige wat u hiervoor in de meeste gevallen nodig heeft is uw Online.nl klantnummer.
Bekijk welke abonnement op uw adres beschikbaar zijn via de postcodecheck, bestel het nieuwe abonnement en laat ons direct uw opzegging regelen.

Online.nl opzeggen bij verhuizen

Wanneer u gaat verhuizen naar een nieuw adres dan kunt u uw Online.nl abonnement in de meeste gevallen gewoon meeverhuizen. Lees er hier alles over. Gezien de kosten die Online.nl rekent voor het verhuizen kan het lonen over te stappen naar een nieuwe provider.

Meer weten over internet providers?

Meer informatie over internet providers leest u hier