Caiway contract opzeggen

Wanneer u zeker weet dat u uw Caiway abonnement kunt opzeggen en dus contractvrij bent, kunt u eenvoudig opzeggen.

Caiway is telefonisch goed te bereiken via 088-2249111 (normaal tarief) of gratis via 1200 als u via uw Caiway telefoonlijn belt.

U moet altijd een e-mail van Caiway ontvangen met daarin de bevestiging van de opzegging. Ontvangt u geen bevestiging vanuit Caiway, dan is de opzegging in de meeste gevallen niet goed binnengekomen. Wij raden u dan aan om contact op te nemen met de klantenservice van Caiway.

Indien u overstap naar een nieuwe provider dan moet u het een en ander zelf gaan ondernemen. Caiway doet helaas niet mee aan de overstapservice.

Caiway opzeggen in 2 stappen

  1. Controleer nadat u bevestiging van de nieuwe internet provider heeft gekregen per wanneer zij hun internet gaan leveren. Hierdoor weet u zeker dat het nieuwe internet geleverd wordt en het oude internet afgesloten wordt. Er bestaat wel een kans dat u een korte periode dubbele kosten hebt.
  2. Bel de klantenservice van Caiway op en zeg het abonnement op. De datum waarop de opzegging moet plaatsvinden is de datum van levering van de nieuwe internet aanbieder.

Caiway opzeggen bij overlijden

Om het de nabestaanden zo makkelijk mogelijk te maken is het opzeggen bij overlijden van een contractant simpel en snel geregeld via de klantenservice van Caiway. U kunt hen bereiken op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 21:00 of op zaterdag van 10:00 tot 16:00.

Caiway opzeggen bij verhuizen

Wanneer u gaat verhuizen naar een nieuwe woning dan kunt u Caiway in de meeste gevallen meeverhuizen. Lees er hier alles over. In de meeste gevallen is het echter slimmer om over te stappen naar een andere provider omdat u dan fors kunt besparen op uw internet uitgaven.

Meer weten over internet providers?

Meer informatie over internet providers leest u hier