Verhuizen bij internet provider Budget Thuis

Heb je op dit moment een Budget abonnement op je adres maar ga je binnenkort verhuizen? Er zijn een aantal belangrijke dingen waaraan je moet denken om niet zonder internet te komen zitten.

Met onderstaand overzicht weet je zeker dat je niet zonder internet komt te zitten.

1. Ben je al contractvrij?

Indien je al contractvrij bent, dan heb je twee opties. Je kan je Budget abonnement meeverhuizen of je kan overstappen naar een andere internet provider. In beide gevallen moet je rekening houden met een levertijd van minimaal 3 weken. Je moet de verhuizing dus tijdig doorgeven aan Budget en als je overstapt naar een nieuwe provider dan heeft deze ook ongeveer 3 weken nodig om alles op tijd te activeren. Zorg dat je dus op tijd bent anders zit je tijdelijk zonder internet. Wij zorgen ervoor dat de overstap perfect verloopt.

Doe hier onze postcodecheck en ontdek welke aanbieders op jouw nieuwe adres kunnen leveren.

2. Contractduur nog niet voorbij?

Wanneer je nog vast aan je huidige abonnement zit heb je ook nog steeds twee opties:

  1. Je kan ervoor kiezen om je abonnement af te kopen en daarna over te stappen naar een nieuwe provider. Of je verhuist jouw Budget internet mee naar het nieuwe adres.
  2. Wil je jouw Budget abonnement mee verhuizen of heb je geen andere keuze, log dan in bij Mijn Budget, klik op je adres, klik op verhuizen doorgeven, vul alle gegevens in en klaar.

3. Telefoonnummer meenemen?

Je kan je telefoonnummer meenemen als je binnen dezelfde netnummer regio blijft wonen. Als je naar een andere regio verhuist en het netnummer daardoor verandert, bijvoorbeeld van Amsterdam (020-) naar Utrecht (030-), dan krijg je een nieuw telefoonnummer van Budget.

Meer weten over internet providers?

Meer informatie over internet providers lees je hier