KPN introduceert installatie garantie en schrapt aansluitkosten

Telecomgigant KPN heeft vandaag de aanbiedingen van haar alles-in-1 pakketten vernieuwd. Bij deze pakketten ontvangen nieuwe klanten voortaan geen monteur-installatie meer, maar een installatie garantie. Hiernaast zijn de verzend- en activatiekosten op KPN glasvezel pakketten geschrapt, dit om de overstapdrempel naar glasvezel zo laag mogelijk te maken.

Uit onderzoek van KPN blijkt dat klanten nadelen zien bij een installatie door een monteur. Thuis moeten blijven en de wachttijd worden vooral als vervelend genoemd. Met de nieuwe installatie garantie wil KPN de zekerheid van een goede installatie bereiken zonder de nadelen van een monteursafspraak.
Nieuwe klanten ontvangen vanaf nu een doe-het-zelf pakket en kunnen -indien nodig- 24 uur per dag, 7 dagen per week ondersteuning krijgen van de gratis telefonische helpdesk. Komt de klant er samen met de helpdesk echt niet uit, komt een installatiemonteur alsnog binnen 5 dagen het pakket aansluiten.

Bekijk onderstaand filmpje voor een volledige uitleg van de installatie garantie:

KPN noemt haar pakketten zelf "de meest volledige alles-in-één pakketten van Nederland". Bij een Alles-in-één Standaard pakket ontvangt u bijvoorbeeld:

  • Internet tot 40 Mb
  • Gratis draadloos modem
  • Gratis gebruik van WiFi draadloos internet op ruim 1500 HotSpots
  • Gratis Spotify Premium abonnement t.w.v. € 9,99 per maand
  • Gratis nummerbehoud
  • Gratis interactieve HD ontvanger
  • 60 digitale TV zenders, 11 HD zenders en 90 radio zenders
  • Gratis Opnemen pakket t.w.v. € 5,- per maand
  • Binnenshuis Interactieve TV Online kijken op uw computer, iPad of Android tablet
  • Installatie Garantie

De eerste 3 maanden zijn alle ADSL alles-in-één pakketten slechts € 35,- per maand en de glasvezel varianten € 45,- per maand. Er zijn geen verzend- en activatiekosten meer.