Heb je via de postcodecheck het juiste abonnement gevonden? Dan kun je het snel en veilig bestellen via onze website. Het hele bestelproces is eenvoudig en bestaat uit een paar duidelijke stappen.

Je gegevens invullen
We vragen om je naam, adres en telefoonnummer. Zo weten we waar het abonnement moet worden aangesloten en kunnen we je bereiken als er iets onduidelijk is. Je vult ook je bankrekeningnummer in, omdat providers standaard werken met automatische incasso. Je ontvangt dus geen factuur van ons, maar rechtstreeks van de gekozen provider.

Aansluiting afstemmen op jouw situatie
Daarna geef je aan wat je huidige situatie is. Wil je overstappen en gebruikmaken van de overstapservice? Wil je je huidige nummer behouden? Of heb je een specifieke leverdatum in gedachten? Je kunt het allemaal aangeven.

Voorwaarden en afronden
Voor je bestelling definitief is, vragen we je akkoord te gaan met de algemene voorwaarden van de provider en van Breedbandwinkel. Heb je nog opmerkingen of speciale wensen? Dan kun je die meteen doorgeven.

Bevestiging per e-mail
Na het afronden van je bestelling ontvang je per mail een duidelijke bevestiging. Hierin staat alles wat je moet weten over de oplevering van je abonnement, en hoe je - mocht dat nodig zijn - je aanvraag kunt annuleren.