Breedbandwinkel.nl jaaroverzicht 2014

Zoals ieder jaar blikken we even terug op wat er afgelopen jaar is gebeurd op het gebied van internet, bellen en tv. Dit jaar, net als vorig jaar in de vorm van een infographic. Het geeft u een kijkje in de keuken van Breedbandwinkel.nl, en ons een overzicht waar wij trots op zijn.

Nieuwe website
Om onze bezoekers komend jaar nog beter van dienst te kunnen zijn lanceren wij begin 2015 een compleet nieuwe website. Na 11 jaar doorontwikkeling van de huidige website is het tijd voor iets nieuws. De verschuiving van desktopbezoek naar smartphones en tablets heeft ons tevens doen besluiten een volledig responsive website te lanceren. Zo kunt u voortaan ook op uw mobiele telefoon of tablet eenvoudig een vergelijk maken en direct bestellen.

Ook het komende jaar staan wij uiteraard weer voor u klaar bij het vergelijken en de overstap naar een ander internet, bellen en/of tv abonnement. De medewerkers van Breedbandwinkel.nl wensen u een gelukkig 2015!

door 19.893 keer gelezen