Heb je een suggestie hoe wij je beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten. Breedbandwinkel verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt je reactie daarom zeer op prijs.

Klachten
Wanneer je een klacht hebt over het internet, bellen en/of tv abonnement dat je via ons hebt aangeschaft, dan verwijzen wij je door naar de aanbieder van het abonnement. Dit aangezien Breedbandwinkel geen invloed heeft op de technische oplevering en prestaties van de abonnementen vermeld op onze website.

Mocht je toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. Je kunt je klacht richten aan de afdeling klantenservice. Je krijgt altijd binnen 2 werkdagen uitsluitsel over je klacht.

Telefonische klantenservice
0800 - 0160 (gratis)
Geopend maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 21:00 uur en
zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.

Postadres
Breedbandwinkel BV
Postbus 8
2650AA Berkel en Rodenrijs

Ook kun je de klacht indienen bij Thuiswinkel Waarborg via het klachtenformulier.
Wanneer klachtenbemiddeling van Thuiswinkel Waarborg niet tot het gewenste resultaat heeft geleid, kun je de klacht voorleggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Tevens kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.