Heeft u een suggestie hoe wij u beter van dienst kunnen zijn? Laat het ons weten. Breedbandwinkel.nl verbetert haar dienstverlening voortdurend en stelt uw reactie daarom zeer op prijs.

Klachten
Wanneer u een klacht heeft over het internet, telefonie en/of digitale televisie abonnement dat u via ons heeft aangeschaft, dan verwijzen wij u door naar de aanbieder van het abonnement. Dit aangezien Breedbandwinkel.nl geen invloed heeft op de technische oplevering en prestaties van de abonnementen vermeld op onze website.

Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw klacht richten aan de afdeling klantenservice. U krijgt altijd binnen 2 werkdagen uitsluitsel over uw klacht.

Telefonische klantenservice
0800 - 0160 (gratis)
Geopend maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 21:00 uur en
zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.

Postadres
Breedbandwinkel BV
Postbus 8
2650AA Berkel en Rodenrijs

Tevens kunt u uw klacht indienen bij Thuiswinkel Waarborg via het klachtenformulier.
Wanneer klachtenbemiddeling van Thuiswinkel Waarborg niet tot het gewenste resultaat heeft geleid, kunt u uw klacht voorleggen aan de onafhankelijke Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.