Ziggo contract opzeggen

U wilt uw Ziggo abonnement opzeggen? Hieronder leest u precies welke stappen u kunt ondernemen.

U kunt telefonisch contact opnemen met Ziggo via 1200 (vanaf uw vaste Ziggo telefoonaansluiting) of bel naar 0900-1884. Ziggo zal er dan voor zorgen dat de opzegging vlekkeloos verloopt zodat u niet teveel betaalt of zonder diensten komt te zitten.

Wilt u overstappen naar een andere provider en zit u momenteel met uw internet bij Ziggo? Stap dan altijd over via Breedbandwinkel. Wij regelen samen met Ziggo en de nieuwe provider dat het abonnement wordt beëindigd en het nieuwe abonnement op tijd in gaat.
Bekijk direct welke abonnement op uw adres beschikbaar zijn via de postcodecheck, bestel het nieuwe abonnement en laat ons direct uw opzegging regelen.

Ziggo opzeggen bij overlijden

Wanneer er een bekende of naaste is te komen overlijden heeft u genoeg aan uw hoofd. Ziggo snapt dat en wil het graag eenvoudig houden. Via de website van Ziggo kunt u een formulier invullen waarna het abonnement stop wordt gezet. Een eventueel tegoed zal worden overgemaakt naar het bekende rekeningnummer. Mocht dit rekeningnummer opgeheven zijn, dan zal Ziggo contact opnemen met degene die het overlijdensformulier heeft ingevuld.

Ziggo opzeggen bij verhuizen

Wanneer u gaat verhuizen naar een nieuw adres dan kunt u uw Ziggo abonnement in de meeste gevallen gewoon meeverhuizen. Lees er hier alles over.

Meer weten over internet providers?

Meer informatie over internet providers leest u hier