Stipte contract opzeggen

Bent u contractvrij en bent u momenteel klant bij internet provider Stipte, dan kunt u dit eenvoudig regelen.

Stipte is telefonisch prima te bereiken op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:30 en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 op telefoonnummer 0320-294444.

Na de opzegging moet u altijd een bevestiging ontvangen van de opzegging. Krijgt u deze niet, dan is er waarschijnlijk iets niet goed binnengekomen en is de opzegging niet voltooid. Wij raden u aan om dan contact op te nemen met de klantenservice van Stipte.

Stipte opzeggen in 2 stappen

  1. Controleer nadat u bevestiging van uw nieuwe internet provider hebt gekregen per wanneer zij hun internet gaan leveren. Hierdoor weet u zeker dat uw nieuwe internet geleverd wordt en het oude internet afgesloten wordt. Er bestaat wel een kans dat u een korte periode dubbele kosten hebt.
  2. Bel de klantenservice van Stipte en zeg het abonnement op. De datum waarop de opzegging moet plaatsvinden is de datum van levering van de nieuwe internet provider.

Stipte opzeggen bij overlijden

Wilt u het internet abonnement opzeggen van een overleden contractant van Stipte? Dat is eenvoudig te doen op de volgende manier:

Stipte ontvangt graag een brief met het bericht van overlijden, het betreffende klantnummer en een leesbare kopie van de overlijdensakte. Deze brief kunt u sturen naar: Stipte, Postbus 158, 8200 AD in Lelystad.

Stipte opzeggen bij verhuizen

Wanneer u gaat verhuizen naar een nieuw adres dan kunt u uw Stipte abonnement in de meeste gevallen gewoon meeverhuizen. Lees er hier alles over. In de meeste gevallen bespaart u het geld en moeite als u overstapt naar een andere aanbieder.

Meer weten over internet providers?

Meer informatie over internet providers leest u hier