Fiber contract opzeggen

Indien u zeker weet dat u uw contract kunt opzeggen kan dat op verschillende manieren.

U kunt per brief opzeggen. Indien u bewijs wilt hebben dat u de brief heeft verstuurd, dan raden wij aan om de brief aangetekend te verzenden. Bewaar het aantekenbewijs dat u krijgt bij het postkantoor zodat u altijd kunt aantonen dat u de opzeggingsbrief heeft verstuurd en wanneer u die heeft verstuurd.

U kunt bij Fiber ook telefonisch opzeggen, u kunt dan bellen naar 020-7605040.

Indien u uw Fiber contract wilt opzeggen omdat u gaat overstappen, dan kunnen wij dat voor u in orde maken. In het bestelformulier geeft u aan dat u gaat overstappen. De overstap en opzegging worden dan uitgevoerd door Fiber en uw nieuwe provider.
Bekijk direct welke abonnement op uw adres beschikbaar zijn via de postcodecheck, bestel het nieuwe abonnement en laat ons uw opzegging regelen.

Bevestiging van opzeggen

Er hoort altijd een bevestiging te komen van Fiber wanneer u heeft opgezegd. Het maakt niet uit of u per telefoon of per brief heeft opgezegd, Fiber hoort altijd een bevestiging te sturen. Wanneer u geen bevestiging ontvangt, dan is er iets misgegaan met de opzegging. Neem in zulke gevallen altijd even contact op met Fiber.

Fiber opzeggen bij overlijden

Indien de contractant is overleden dan kunt u een brief sturen naar Fiber om het contract te ontbinden, u dient wel een kopie van de Akte van Overlijden mee te sturen met de brief.

Fiber opzeggen bij verhuizen

Wanneer u gaat verhuizen naar een nieuw adres dan kunt u uw Fiber abonnement in de meeste gevallen gewoon meeverhuizen. Lees er hier alles over. Gezien de kosten die Fiber rekent voor het verhuizen kan het lonen over te stappen naar een nieuwe provider.

Meer weten over internet providers?

Meer informatie over internet providers leest u hier